ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » स्तनपान करावे वाली महतारी के डबल ब्रेस्ट पंप के जरूरत काहें होखे के चाही?

स्तनपान करावे वाली महतारी के डबल ब्रेस्ट पंप के जरूरत काहें होखे के चाही?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2023-07-21 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

आमतौर पर लोग के मानना ​​बा कि स्तनपान करावे के मतलब होला सीधा स्तनपान करावे के एह से महतारी के दूध पियावे के दौरान स्तन पंप के इस्तेमाल कम हो जाला। 

 

जबकि स्तन पंप स्तनपान करावे खातिर महत्वपूर्ण सहायक उपकरण हवे।मम्मी के नीचे दिहल स्थिति में स्तन पंप के इस्तेमाल:

 

  1. अगर नवजात शिशु के स्तनपान करावे के तरीका ना आवे त ब्रेस्ट पंप के इस्तेमाल से ना सिर्फ कीमती स्तन के दूध मिलेला, बालुक समय प दूध पियावे खाती भीतर जाए के मौका मिलेला।
  2. स्तन पंप से कम स्तन के दूध वाला महतारी के स्तन के दूध के मात्रा बढ़ावे में मदद मिलेला।
  3. अगर बच्चा जादा ना खाला अवुरी ओकरा स्तन में स्तन के दूध के अवशिष्ट बा त ओकरा समय रहते ओकरा के चूसे खाती स्तन पंप के इस्तेमाल करे के जरूरत बा, जवना से मास्टिटिस से बचाव हो सकता अवुरी महतारी के दूध के मात्रा के बनावे में भी मदद मिल सकता।
  4. अगर महतारी वस्तुनिष्ठ कारण से, जइसे कि दवाई खइला से, स्तनपान करावे में असमर्थ होखे।एह दौरान दूध के चूसे खातिर स्तन पंप के इस्तेमाल जरूरी होखेला ताकि स्तन के दूध ना बढ़े चाहे वापस ना आवे।
  5. कवनो कारण से बच्चा के महतारी के छोड़े के पड़ेला।नवजात शिशु के शारीरिक कारण से महतारी के छोड़े के पड़ेला।माई के फेर से काम पर जाए के पड़ेला।लगातार स्तनपान करावे के एहसास करावे खातिर पोर्टेबल ब्रेस्ट पंप सहायक होखे के चाहीं।

 

कामकाज के जगह प महिला के लगातार बढ़ती के संगे कामकाजी महतारी जवन कि स्तनपान करावे के चाहत बाड़ी, उनुका स्तन पंप के जरूरत बढ़ गईल बा।

 

एकल स्तन पंप से सिर्फ एक ओर से स्तन के दूध चूस सकता।जब रउआ एक ओर से चूसे खातिर एकतरफा ब्रेस्ट पंप के इस्तेमाल करीं त रउआ पाईब कि दूसरा ओर के दूध सीधा बहत बा।20 मिनट बाद जब आप दूसरा ओर चूसतानी अवुरी एकरा में 20 मिनट अवुरी लागेला अवुरी आपके कपड़ा मां के दूध में भींजल।कुछ ब्रेस्ट पंप के काम होखेला कि चूसे के समय 30 मिनट तक सीमित हो जाला।कल्पना करीं कि 30 मिनट के ऑपरेशन के बाद आपके ब्रेस्ट पंप के काम अपने आप बंद हो जाए में केतना असुविधा होखेला, लेकिन आपके स्तन के दुनो ओर चूसे में 40 मिनट चाहे ओकरा से जादे समय लागेला।

 

सिंगल ब्रेस्ट पंप के तुलना में, डबल इलेक्ट्रिक ब्रेस्ट पंप कामकाजी मम्मी लोग खातिर आदर्श बा निश्चित रूप से।दू गो बोतल चूसे में आ एगो अउरी हैंड फ्री के दोसरा काम खातिर पकड़ सकेनी जवन रउरा करे के बा.20 मिनट में आप डबल ब्रेस्ट चूसना खतम कर देब तब आपके काम चाहे नींद खाती जादा समय मिली।

 

जब डबल ब्रेस्ट पंप बहुत महंगा होई एहसे हमनी के अपना शर्त के मुताबिक चुन सकेनी जा।

 

जॉयटेक के नया ब्रेस्ट पंप जरूरत के लोग खातिर बनावल गईल बा एकल भा डबल ब्रेस्ट पंप के इस्तेमाल होला .एही बीच हमनी के विकास भईल बा हाथ मुक्त पहिरल जाए वाला स्तन पंप । हमनी के महान महतारी खातिर

 

एलडी-2010 डबल इलेक्ट्रिक ब्रेस्ट पंप के बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा