Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di l'industria » Scuprite a più bona pusizioni di dorme per cumbatte l'ipertensione

Scuprite a più bona pusizioni di dorme per cumbatte l'ipertensione

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-05-17 Origine: Situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Parechji di noi campemu cun pressione sanguigna alta - induve u sangue pumping troppu forte contr'à i mura di l'arteria puderia causà prublemi di salute s'ellu ùn si tratta micca. a cundizione - è cumu dorme pò ghjucà un rolu vitale in questu. 

 

L'apnea di u sonnu hè un disordine chì provoca numerosi lapses in a respirazione. Induce u cervellu à pompà più sangue à i zoni chjave cum'è u cervellu è u core. Questu mette una pressione aghjunta à i muri di l'arteria è aumenta a pressione di u sangue più altu ch'è s'ellu si respira normalmente. gocce in u nivellu di l'ossigenu di u sangue durante l'apnea di u sonnu aumenta a pressione di sangue è strains the cardiovascular system.Additionally, avè l'apnea obstructive di u sonnu (OSA) aumenta u risicu di una persona di cumplicazioni di ipertensione.

 

'L'OSA hè marcatu da episodii di colapsu di e vie aeree, chì impediscenu u flussu di l'aria in i pulmoni è spessu provoca ronchi è gasping durante u sonnu', dice The Sleep Foundation.

'In l'apnea di u sonnu cintrali (CSA), i lapsus di respirazione sò per via di una mancanza di cumunicazione trà u cervellu è i musculi implicati in a respirazione'.

L'assistenza medica Medicover Hospitals dice: 'A maiò parte di l'adulti stanu in u lettu senza dà un secondu pensamentu à cumu si sò veramente posizionati. Hè un abitudine cusì di rutina chì parechji ùn anu micca cunsideratu l'effetti di salute di dorme in un modu o un altru.

 

'Ma i ricercatori di u sonnu è i medichi dicenu chì a nostra pusizioni di dorme hè impurtante.'Durminà nantu à u stomacu, u spinu o u latu pò fà a diferenza in u roncu, l'apnea di u sonnu, u collu è u dolore di schiena, è altre cundizione medica.

 DBP-1333

Chì ghjè a megliu postu di dorme?

Dormir à u latu manca hè pensatu chì hè a megliu postu di dorme per l'ipertensione perchè allevia pressione di sangue nantu à i vini sanguini chì tornanu u sangue à u core.

U malu di schiena pò ancu causà disturbi significativi di u sonnu, cusì evitendu qualsiasi pusizioni di dorme chì mette in tensione in questa zona deve esse evitata.

 

'U riposu nantu à u vostru latu, cù a spalle soprattuttu dritta, pò aiutà à riduce l'apnea di u sonnu', aghjusta Medicover.

 

In più di una megliu igiene di u sonnu, guardà a vostra dieta hè essenziale quandu pruvate di calà a vostra lettura è evitendu cumplicazioni di salute cardiovascular.

 

Per più infurmazione, visitate www.sejoygroup.com

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com