I prudutti

Scuprite a più bona pusizioni di dorme per cumbatte l'ipertensione

Parechji di noi campemu cunpressione sanguigna alta- induve u sangue pumping troppu forte contr'à e pareti di l'arteria puderia causà prublemi di salute s'ellu ùn hè micca trattatu. Cunnisciuta ancu com'è ipertensione, hè unu di i fatturi di risichi più impurtanti per a malatia cardiovascular. Per quessa, hè essenziale per fà tuttu ciò chì pudemu per migliurà a cundizione - è cumu dormimu pò ghjucà un rolu vitale in questu.

 

L'apnea di u sonnu hè un disordine chì provoca numerosi lapses in a respirazione. Induce u cervellu à pompà più sangue à i zoni chjave cum'è u cervellu è u core. Questu mette una pressione aghjunta à i muri di l'arteria è aumenta a pressione di u sangue più altu ch'è s'ellu si respira normalmente. gocce in u nivellu di l'ossigenu di u sangue durante l'apnea di u sonnu aumenta a pressione di sangue è strains the cardiovascular system.Additionally, avè l'apnea obstructive di u sonnu (OSA) aumenta u risicu di una persona di cumplicazioni di ipertensione.

 

"L'OSA hè marcatu da episodii di colapsu di e vie aeree, chì impediscenu u flussu di l'aria in i pulmoni è spessu provoca ronchi è gasping durante u sonnu", dice The Sleep Foundation.

"In l'apnea di u sonnu cintrali (CSA), i lapsus di respirazione sò per via di una mancanza di cumunicazione trà u cervellu è i musculi implicati in a respirazione".

U fornitore di assistenza Medicover Hospitals dice: "A maiò parte di l'adulti stanu in u lettu senza dà una seconda riflessione à cumu sò veramente posizionati.Hè un abitudine cusì di rutina chì parechji ùn anu micca cunsideratu l'effetti di salute di dorme in un modu o un altru.

 

"Ma i ricercatori di u sonnu è i medichi dicenu chì a nostra pusizioni di dorme hè impurtante. "Durmintu nantu à u stomacu, u spalle o u latu pò fà a diferenza in u roncu, l'apnea di u sonnu, u collu è u dolore di schiena, è altre cundizione medica".

 DBP-1333

Chì ghjè a megliu postu di dorme?

Dormir à u latu manca hè pensatu chì hè a megliu postu di dorme per l'ipertensione perchè alleviaprissioni sanguignanantu à i vini sanguini chì tornanu u sangue à u core.

U malu di schiena pò ancu causà disturbi significativi di u sonnu, cusì evitendu qualsiasi pusizioni di dorme chì mette in tensione in questa zona deve esse evitata.

 

"U riposu nantu à u vostru latu, cù a spalle soprattuttu dritta, pò aiutà à riduce l'apnea di u sonnu", aghjusta Medicover.

 

In più di una megliu igiene di u sonnu, guardà a vostra dieta hè essenziale quandu pruvate di calà a vostra lettura è evitendu cumplicazioni di salute cardiovascular.

 

Per più infurmazione, visitatewww.sejoygroup.com

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti populari di u fornitore