Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di l'industria » Pressione sanguigna alta: Questi 3 segni indicanu chì i vostri livelli di pressione sanguigna sò allarmanti

Pressione sanguigna alta: Questi 3 segni indicanu chì i vostri livelli di pressione sanguigna sò allarmanti

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2021-11-02 Origine: U situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

1. Fighjate u nostru per questi signali alarmanti di pressione alta

L'ipertensione, o pressione alta, hè una causa maiò di parechje malatie cardiovascular.Un coagulu si trova quandu u sangue spinge troppu forte contr'à un muru di l'arteria.Sicondu l'Organizazione Mondiale di a Salute, 'Circa u 63 per centu di i morti in l'India sò causati da NCDS, u 27 per centu di e quali sò malatie cardiovascular'.

A pressione di sangue sottu 120/80 mm hg hè cunsideratu normale.Qualchese più cundizione pò indicà chì avete a pressione sanguigna alta, è secondu quantu altu u vostru I livelli di pressione sanguigna sò, u vostru duttore pò cunsiglià u trattamentu.

2. A pressione alta hè un assassinu silenziu

Preoccupante, a pressione di u sangue pò vene senza signali o sintomi.Hè spessu chjamatu assassinu silenziu perchè a malatia ùn hà micca indicatori specifichi.
Sicondu l'American Heart Association, 'L'ipertensione (HBP, o pressione sanguigna alta) ùn hà micca sintomi evidenti chì qualcosa hè sbagliatu.' Anu aghjustatu: 'U megliu modu per pruteggiri sè stessu hè di esse cuscenti di i risichi è di fà impurtante. cambiamenti.'

3. Segni d'alerta di alta livelli di prissioni sanguigna

图片 4

Nisun signali specifichi di pressione alta.Tuttavia, una volta chì avete sviluppatu, u vostru core hè in grande risicu.Mentre chì l'HBP pò esse difficiuli di detectà senza un diagnosticu propiu, certi signali d'avvertimentu ponu appare quandu site digià in a fase severa.

4. Mal di testa è sanguigna nasale

图片 5

Spessu, ùn ci sò micca signali di pressione alta.In ogni casu, in a maiò parte di i casi estremi, a ghjente pò sperienze mal di testa è sanguigna nasale, soprattuttu quandu a pressione di sangue righjunghji 180/120 MMHG o più altu, secondu l'Associazione Americana di u Corsu.Se cuntinueghja à avè mal di testa è sanguinamenti nasali, cercate aiutu medica immediatamente.

5. Mancanza di respira

Quandu una persona hà l'ipertensione pulmonaria severa (pressione di u sangue in i vini sanguini chì furnisce i pulmoni), ellu o ella pò sente u soffiu, soprattuttu durante l'attività di ogni ghjornu, cum'è caminari, alzà pesi, cullà scale, etc. In una crisa ipertensiva. , in più di a mancanza di respirazione, se ùn hè micca trattatu, pudete sperienze ansietà severa, mal di testa, sanguigna nasale, è possibbilmente perdita di cuscenza.

6. Cumu calà i livelli di pressione di sangue 

Sicondu u American Heart Association (AHA) , l'attività fisica hè chjave per cuntrullà a pressione di sangue.Fendu cusì pò mantene un pesu sanu è ancu abbassà i vostri livelli di pressione di sangue, riducendu ancu u risicu di altre malatie cardiovascular.

Inoltre, hè assai impurtante di seguità a dieta curretta.Limite a vostra ingesta di zuccaru è di carbuidrati è fighjate a vostra ingesta caloria.Dite micca à l'eccessu di sodiu è tagliate l'alimenti processati.

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com