I prudutti

Monitor di pressione sanguigna serie Joytech 2022

JoytechMonitor di pressione sanguigna serie 2022DBP-6181cù l'ultime chip di tecnulugia, cù alta precisione, sicurezza è affidabilità, funziunamentu convenientu, etc., hè a vostra prima scelta di prudutti di salute.

Monitor di pressione di sangue

FACILE À USARE: Funzionamentu di un buttone, funziona automaticamente, tuttu u prucessu hà solu bisognu di 30 seconde è un toccu nantu à u buttone stella.Inoltre, hè assai faciule da portà - liggeru è si mette in un casu cunvene cusì chì pudete piglià cun voi in ogni locu, cum'è viaghju o viaghju.
GRANDE DISPLAY & EMISSIONE VOCALE: Stu Monitor di pressione sanguigna parlante hà una funzione di trasmissione di voce bilingue, rende più convenientu per ottene e vostre letture, è hè ancu amichevule per l'anziani per aduprà.Un grande display di retroilluminazione vi dà una sperienza visuale eccellente, rendendu a lettura più chjara ancu di notte.
PRECISU E COMPLETAMENTE AUTOMATIQUE: U nostru automaticuMonitor di pressione di sanguehà parechje tecnulugia avanzata per furnisce i risultati di misurazione più precisi.Hè ancu abbastanza sensibile per seguità i fallimenti di u battitu di u core chì ùn pudete micca nutà, a funzione Bluetooth pò aiutà à seguità u vostru statu di salute è i vostri membri di a famiglia nantu à l'app Joytech.

 Pressione sanguigna alta

CUFF PIÙ GRANDE REGULABLELunghezza di u bracciu di pressione sanguigna 21,7 inch, appositamente cuncepitu una larga gamma di bracciale regulable per e persone cù u bracciu superiore 22-42 cm / 8,7-16,5 inch circunferenza.Famiglia sparte bracciale di pressione sanguigna.

 

MODE DUAL-USER: Totalmente 120 (massimu 2 * 150) ricordi per unu o dui utilizatori, ognunu cù un stampu di data / ora.A funzione media di l'ultime 3 misurazioni pò aiutà à ottene letture più precise.

 

Per più infurmazione, visitatewww.sejoygroup.com

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti populari di u fornitore