Quasi unu in ogni dui adulti americani-circa 47% -Have sò stati diagnosticati pressione alta (o ipertensione), i centri americani per u cuntrollu di a malatia è a prevenzione (CDC) confirma. Quella statistica puderia fà sta maladay parenu cusì cumuni chì ùn hè micca un trattu maiò, ma questu hè luntanu da a verità.
A pressione di u sangue alta aumenta u risicu di una persona per a malatia di u core, attaccu di core, caccia e spiazzione cognitiva. È, postu chì a pruduzzione di sangue alta rigulanu senza sintomi finu à un avvenimentu cardiacà più grande, hè qualchì volta chjamatu un 'assassinu silener '. Infatti, un saccu di ghjente ùn sapete mancu avè a pressione alta, in particulare se si sò diventati verificati durante a più pricidentiu di prima prima.
Cume più, i noti di CDC chì solu u 24% di e persone cun a pressione di l'alba hè cunsiderata cum'è 140/90 MMHG, malgradu esse trattatu cù una pressione di sangue di sangue. I medichi in generale pruvate una medicazione per inizià, allora travagliate u so caminu attraversu a lista di tutti i trè se una pressione sanguigna ùn risponde micca.
Dapoi alta a pressione di sangue hè cusì cumuna-è cusì cumunitamente 'Fornimentu ' - circadori sò in una missione per scopre più una pressione di sangue è di più.
L'ultima discreversa in u spaziu di ipertensione Visualizza Cumu Sstattà a cundizione veramente: hà involuntatu l'Università di l'Università di u trattamentu, chì includendu quellu 76% chì anu ipertensione resistente.
In relazione: Pianu di pressione High-Blood-Blood-Blood-Blood per i principianti
Ùn hè micca solu a modiazione chì hè impattu da u microbioma, sia. Un studiu di settembre 2021 in u ghjurnale di ipertensione hà truvatu chì una pupulazione grande, diversa di e boni bacteria pò aiutà à prevene l'ipertensione prima di succede.
'Per via di l'interricità di a microbioca, ogni individuu hè unicu. Ben chì sta rimarica generale nantu à a cumpusizioni di u microbiale ùn pò micca micca applicà à tutti quelli, ùn sfurisce micca à esse cuscenza, ' Dr. Yang Conclovees.
Per più infurmazioni, per piacè visitate www.sejoygroup.com