ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » उद्योग के खबर बा » का हाई ब्लड प्रेशर के संबंध लंबा समय तक काम करे से बा?

का हाई ब्लड प्रेशर के संबंध लंबा समय तक काम करे से बा?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-02-12 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

पांच साल के अध्ययन के अंत में आंकड़ा से पाता चलल कि जब केहु हर हफ्ता 49 घंटा चाहे ओकरा से जादे समय काम करेला त ओकरा में लगातार उच्च रक्तचाप होखे के खतरा 66% बढ़ जाला।

अमेरिकन हार्ट एसोसिएशन के जर्नल हाइपरटेंशन में तीन साल पहिले भईल एगो अध्ययन में शोधकर्ता कनाडा के तीन बीमा कंपनी के 3,500 ऑफिस वर्कर के ब्लड प्रेशर के देखले रहले।पांच साल के दौरान तीन अलग-अलग अवधि के दौरान उ लोग आंकड़ा एकट्ठा कईले।हर आदमी के आराम करत समय ब्लड प्रेशर के माप सबेरे एगो क्लिनिकल सेटिंग में कईल गईल जवन कि डॉक्टर के ऑफिस निहन बनावल गईल रहे।एकरा बाद कर्मचारी के पोर्टेबल से लैस कईल गईल ब्लड प्रेशर मॉनिटर जवन उ लोग अपना पूरा काम के दिन पहिनले रहले।इ उपकरण हर 15 मिनट में ओ लोग के ब्लड प्रेशर के जांच करत रहे अवुरी रोज कम से कम 20 बेर रीडिंग करत रहे।

अध्ययन के लेखक हाई ब्लड प्रेशर के बेंचमार्क के रूप में रीडिंग 135/85 चाहे ओकरा से जादे तय कईले।पांच साल के अध्ययन के अंत में आंकड़ा से पाता चलल कि जब केहु हर हफ्ता 49 घंटा चाहे ओकरा से जादे समय काम करेला त ओकरा में लगातार उच्च रक्तचाप होखे के खतरा 66% बढ़ जाला।सप्ताह में 41 से 48 घंटा काम करे वाला कर्मचारी में हाई ब्लड प्रेशर के संभावना 33% जादा रहे।

शोधकर्ता लोग के रुचि 'मास्कड हाइपरटेंशन' में भी रहे, जवना में डॉक्टर के ऑफिस में जांच कईला प केहु के ब्लड प्रेशर के रीडिंग सामान्य रेंज में होखेला, लेकिन बाकी तरीका से जादे होखेला।एएचए के अध्ययन में पाता चलल कि काम के समय बढ़ला से कर्मचारी में नकाबपोश उच्च रक्तचाप के खतरा 70% बढ़ जाला।

स्वास्थ्य देखभाल, अस्पताल आ दवाई के अवधारणा - डॉक्टर आ मरीज एम

जॉयटेक ब्लड प्रेशर मॉनिटर डीबीपी-1231 के बा

हालांकि इ अध्ययन इ बतावे खाती ना बनावल गईल रहे कि अयीसन काहें होई, लेकिन शोधकर्ता के कुछ विचार बा।एगो त इ कि जब आप लंबा समय तक काम करतानी त आपके नींद पर्याप्त नईखे आवत, जवना से हृदय संबंधी खतरा बढ़े के बात कहल गईल बा।लंबा समय तक बईठला के भी हाई ब्लड प्रेशर से जोड़ल गईल बा।

आ जब रउरा हर दिन बइठल एतना समय बितावेनी त अक्सर रउरा पर्याप्त — भा कबो-कबो कवनो — व्यायाम नइखे मिलत, एहसे अपना आसपास के लोग के प्रोत्साहित करीं कि ऊ रोजाना व्यायाम, घंटा भर के ब्रेक आ नींद के बेहतर स्वच्छता का साथे ओकर लमहर समय के संतुलन बनावे.

उत्पाद के बारे में अधिक जानकारी खातिर, कृपया देखीं www.sejoygroup.com पर दिहल गइल बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझौ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा