I prudutti

Cumu aduprà l'oximetru di u pulsu?

Un pulsossimetruhè un picculu dispusitivu medicale chì hè adupratu per misurà u livellu di saturazione di l'ossigenu in u sangue di una persona.Funziona emettendu dui fasci di luce (un rossu è un infrared) attraversu u dettu di a persona, u lòbulu di l'orechja, o una altra parte di u corpu.U dispusitivu poi misura a quantità di luce chì hè assorbita da u sangue di a persona, chì furnisce una lettura di u so livellu di saturazione d'ossigenu.
L'oximetri di pulsazioni sò cumunimenti usati in ambienti medichi cum'è ospedali, cliniche è uffizii medichi, ma sò ancu dispunibili per l'usu persunale in casa.Sò soprattuttu utili per e persone cù cundizioni respiratorii cum'è l'asma o a malatia pulmonar obstructiva cronica (COPD), è ancu per l'atleti è i piloti chì anu bisognu di monitorà i so livelli d'ossigenu durante l'eserciziu o l'attività d'altitudine.
L'oximetri di pulse sò generalmente cunsiderati sicuri è micca invasivi, è furnisce un modu rapidu è faciule per monitorà i livelli di saturazione di l'ossigenu senza a necessità di una mostra di sangue.

Pigliate u nostruXM-101per esempiu, quì sottu hè l'istruzzioni di u funziunamentu:

ATTENZIONE: Per piacè assicuratevi chì a dimensione di u dito hè adatta (a larghezza di u dito hè di circa 10 ~ 20 mm, u grossu hè di circa 5 ~ 15 mm)

ATTENZIONE: Stu dispusitivu ùn pò esse usatu in un ambiente forte di radiazione.

ATTENZIONE: Stu dispusitivu ùn pò esse usatu cù altri dispositi medichi o dispositi non medichi.

ATTENZIONE: Quandu si mette i vostri ditte, assicuratevi chì e vostre dite ponu copre completamente a finestra trasparente LED in u compartimentu di pinza per i dita.

1. Cum'è mostratu in a figura, stringhje u clip di l'oximetru di u pulsu, inserisci cumplettamente u to dito in u compartimentu di clip di dita, è poi sguassate u clip.

2.Press u buttone putenza una volta nant'à u pannellu frontale à turnà u pulzu oximeter on.

3.Mantene e mani sempre per a lettura.Ùn scuzzulate u dito durante a prova.Hè ricumandemu chì ùn move micca u vostru corpu mentre pigliate una lettura.

4. Leghjite i dati da u screnu.

5.Per selezziunà a vostra luminosità di a visualizazione desiderata, appughjà è mantene u buttone di putenza durante l'operazione finu à chì u livellu di luminosità cambia.

6.To sceglie trà i diversi furmati di mostra, appughjà u buttone putenza brevi durante u funziunamentu.

7.Se sguassate l'oximetru da u to dettu, si spegnerà dopu à circa 10 seconde.

23.04.07

U livellu di saturazione di l'ossigenu hè indicatu cum'è un percentinu (SpO2), è a freccia cardiaca hè indicata in battiti per minutu (BPM).

Interprete a lettura: Un livellu normale di saturazione d'ossigenu hè trà 95% è 100%.Se a vostra lettura hè sottu à u 90%, pò indicà chì avete bassi livelli d'ossigenu in u sangue, chì pò esse un signu di una cundizione medica seria.A vostra freccia di u core pò varià secondu a vostra età, salute è livellu di attività.In generale, una freccia cardiaca di riposu di 60-100 BPM hè cunsiderata normale.

 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti populari di u fornitore