Per piacè sceglite a vostra lingua
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » News di a cumpagnia » JOYTECH NOVA LANCIATA U MONITORE DI PRESSIONE DI POLSO

JOYTECH NOVA LANCIATA U MONITORE DI PRESSIONE DI POLSO

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-04-06 Origine: U situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Destinatu à a misurazione non invasiva di a pressione sanguigna sistolica, diastolica è di a freccia cardiaca di un individuu adultu utilizendu u metudu oscillometricu. U dispusitivu hè pensatu per l'usu di casa o clinicu.È hè cumpatibile cù Bluetooth chì permette un trasferimentu faciule di dati di misurazione da u monitor di pressione sanguigna  à una applicazione mobile cumpatibile.JoytechU novu tipu di polso lanciatu da  monitor di pressione sanguigna  DBP-8189 hà e seguenti cinque caratteristiche

Facile à operà è lettura rapida : U nostru monitor di pressione sanguigna hè estremamente faciule d'utilizà cù l'operazione à un buttone.Basta à portà cù a palma è appughjà u buttone cintrali, e vostre letture di misurazione si mostranu in u display LCD in 1 minutu.

 微信图片_202204060837082

Display di retroilluminazione grande : Stu Monitor di Pressione Sanguigna di Polsu hà un grande display di retroilluminazione digitale, pare frescu è faciule da leghje in i lochi scuri, grandi numeri mostranu cù pressione sanguigna, frequenza cardiaca, ora è data, utilizatori, indicatore di Heartbeat irregulari.

 

 Modu d'Usuariu, 120 Memorie di Lettura:  Stu monitoru di pressione sanguigna di grande Display pò almacenà 2 memorie di lettura di l'utilizatori, 60 set per ogni utilizatore, cù data è ora.Perfetta per seguità a vostra pressione sanguigna è a freccia di u pulsu per un periudu di tempu.

微信图片_202204060837081

Rilevazione di battiti cardiaci irregolari : Se a vostra pressione sanguigna o a freccia cardiaca hè oltre u livellu normale, i simboli d'avvertimentu appariscenu. Un rilevatore di battiti cardiaci irregulari aghjurnatu rileva è vi avvisa di battiti cardiaci irregulari durante a misurazione è dà un signalu d'avvisu nantu à u screnu puntuale.

 

Misurazione precisa è sensibile : Ogni polso di bracciale di pressione sanguigna hè statu pruvatu è verificatu per assicurà e misurazioni precise in modu prufessiunale;materiali d'alta qualità furnisce forza è durabilità di u monitor di pressione di sangue.

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com