ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » का रउआ मनुष्य पर इन्फ्रारेड थर्मामीटर के इस्तेमाल कर सकेनी?

का रउवा इंफ्रारेड थर्मामीटर के इस्तेमाल इंसान प कर सकेनी?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-09-06 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

हाल के सालन में दुनिया भर में मानव शरीर के तापमान के रिकार्डिंग में काफी बदलाव हो रहल बा।

 

हँ, रउरा कवनो सामान्य-उद्देश्य के इस्तेमाल कर सकीलें मेडिकल इन्फ्रारेड थर्मामीटर कान के ड्रम के माध्यम से या माथे पर मानव तापमान नापे खातिर। 

 

कोविड के समय में इन्फ्रारेड तापमान डिटेक्टर के काम व्यापक रूप से फिर से शुरू करे के प्रक्रिया में एतना महत्वपूर्ण स्थान काहें बा, एकर कारण बा कि इन्फ्रारेड तापमान डिटेक्टर के फायदा बा, जवन कि बिना संपर्क के, 24 घंटा, बिना जरूरत के... परीक्षण कइल गइल कर्मी लोग के सहयोग, आ बिना तापमान के एहसास कइले;नापल गइल कर्मी सामान्य पैदल चले के दौरान बिना रुकले तापमान के माप पूरा क सके लें, आ तापमान नापे के दक्षता जाहिर बा कि हाथ से चले वाला तापमान नापे के तुलना में 3 गुना से ढेर होला।

 

इन्फ्रारेड थर्मामीटर के कामकाजी सिद्धांत ई बा कि प्रकृति में मनुष्य के आँख से देखल जा सके वाला रोशनी (आमतौर पर एकरा के दृश्यमान रोशनी कहल जाला) के अलावा गैर-दृश्यमान रोशनी जइसे कि पराबैंगनी आ अवरक्त किरण भी होले।प्रकृति में निरपेक्ष शून्य (- 273 °C) से ढेर तापमान वाला कौनों भी चीज कबो भी विद्युत चुम्बकीय तरंग (अवरक्त किरण) के बिकिरण करी।एह से इन्फ्रारेड किरण सभ प्रकृति में सभसे बिस्तार वाला इलेक्ट्रोमैग्नेटिक तरंग हवें आ तापीय इन्फ्रारेड किरण सभ के वायुमंडलीय धुँआ आ बादर सभ द्वारा सोखल ना जाई।विज्ञान आ तकनीक के तेजी से बिकास के साथ, इन्फ्रारेड रेडिएशन के इस्तेमाल एप्लाइड इलेक्ट्रॉनिक टेक्नोलॉजी, कंप्यूटर सॉफ्टवेयर आ इन्फ्रारेड टेक्नोलॉजी के संयोजन के इस्तेमाल से थर्मल रेडिएशन के पता लगावे आ नापे खातिर कइल जाला।

 

मनुष्य खातिर इन्फ्रारेड थर्मामीटर में आईआर जांच, इलेक्ट्रॉनिक सर्किटरी, माइक्रोप्रोसेसर आ एलसीडी भा एलईडी डिस्प्ले होला।

 

मनुष्य के शरीर के इन्फ्रारेड थर्मामीटर डिटेक्टर के माध्यम से नापल गइल चीज (मानव शरीर के सतह, कान के गुहा इत्यादि) से निकले वाली ताप के नाप के तापमान के नापे ला।एह से नापल गइल ब्यक्ति थर्मामीटर के जेतना नजदीक होखी, तापमान नापे के सटीकता ओतने ढेर होखी।

 

जॉयटेक इन्फ्रारेड माथे के थर्मामीटर के इस्तेमाल 3cm से 5cm के भीतर करे के चाही।1 सेकंड के माप उच्च दक्षता में तापमान माप बनावेला।

 

घूमे लायक जांच सिर के संगे जॉयटेक इन्फ्रारेड थर्मामीटर DET-3011 आपके घर के इस्तेमाल के तापमान निगरानी उपकरण खाती बेहतर विकल्प होई।

 3011-04 के बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझौ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा