ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » सफेद फेफड़ा के लक्षण का होखेला अवुरी सफेद फेफड़ा के ठीक होखे में केतना समय लागी?

सफेद फेफड़ा के लक्षण का होखेला अवुरी सफेद फेफड़ा के ठीक होखे में कतना समय लागी?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2023-06-25 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

सफेद फेफड़ा फिलहाल बहुत लोग के चिंता के विषय बा, काहेंकी फेफड़ा के गंभीर संक्रमण से सफेद फेफड़ा के स्थिति पैदा हो सकता, अवुरी बहुत लोग के इ नईखे मालूम कि सफेद फेफड़ा का होखेला।त, सफेद फेफड़ा के लक्षण का होखेला?गोरा फेफड़ा के इलाज के ठीक होखे में कतना समय लागी?

 

सफेद फेफड़ा के लक्षण का होखेला?

 

1. ठेठ लक्षण : ए बेमारी के सबसे ठेठ लक्षण श्वास में तकलीफ होखेला।अगर ई हल्का सफेद फेफड़ा के बेमारी होखे तब आमतौर पर श्वास में तकलीफ तीव्र गतिविधि के दौरान होला, आ अक्सर एकरा के फेफड़ा के अउरी बेमारी सभ के रूप में अनदेखी कइल जाला या गलत तरीका से निदान कइल जाला।जईसे-जईसे इ स्थिति बढ़ेला, मरीज के आराम के दौरान सांस लेवे में भी दिक्कत हो सकता।

 

2. अन्य लक्षण : सांस लेवे में दिक्कत वाला मरीज में सूखल खांसी अवुरी थकान जईसन लक्षण भी हो सकता।कुछ मरीजन के अँगुरी के बीच में क्लबिंग भी हो सके ला जबकि कुछ मरीजन में सामान्य बेचैनी, वजन घटल, आ बोखार नियर लच्छन भी हो सके ला।

 

  1. जटिल लक्षण : अगर सफेद फेफड़ा के बेमारी के संगे वातस्फीति होखे त रोगी के सांस में तकलीफ, छाती में जकड़न अवुरी तनिका सक्रिय होखला प सांस में तकलीफ होखे लागी।गंभीर मामिला में रात के नींद के दौरान खून के ऑक्सीजन संतृप्ति में काफी कमी आ सके ला जेकरा चलते फुफ्फुसीय धमनियन में बढ़ती हो सके ला, जेकरा चलते खर्राटा आ एपनिया के लच्छन देखे के मिले ला।

 

सफेद फेफड़ा के मरीज खातिर हमनी के स्वास्थ्य खातिर खून में ऑक्सीजन अवुरी शरीर के तापमान जईसन अलग-अलग संकेतक प नजर राखे के पड़ेला।जॉयटेक के विकास अउरी हो रहल बा इलेक्ट्रॉनिक थर्मामीटर के इस्तेमाल कइल जाला आ... मल्टीफंक्शन इन्फ्रारेड थर्मामीटर आपके बेहतर उपयोग खातिर। फिंगरटिप पल्स ऑक्सीमीटर भी घरेलू इस्तेमाल खातिर पोर्टेबल बा।

 

सफेद फेफड़ा के ठीक होखे में कतना समय लागी?

 

सफेद फेफड़ा इलाज के बाद करीब एक सप्ताह में ठीक हो सकता।फेफड़ा के गंभीर सूजन से सफेद फेफड़ा के बेमारी हो सकता अवुरी एकरा के ठीक होखे में केतना समय लागेला, इ मरीज के प्रतिरक्षा प्रणाली अवुरी इलाज प निर्भर करेला।अगर सक्रिय संक्रमण रोधी इलाज आ मजबूत पोषण संबंधी सहायता लिहल जाय तब आमतौर पर ई लगभग एक हप्ता में धीरे-धीरे ठीक हो जाई।चुकी फेफड़ा के कामकाज बहुत नाजुक होखेला एहसे ऊपरी श्वसन तंत्र के संक्रमण आसान होखेला।साँस लेवे में दिक्कत आ साँस लेवे में परेशानी नियर स्थिति सभ खातिर, अइसन इलाज में ढेर समय लाग सके ला आ ठीक होखे में आधा महीना भा एक महीना भी लाग सके ला।

थर्मामीटर के इस्तेमाल कइल जाला

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा