Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di l'industria » L'autocontrollu di l'ossigenu di sangue in casa pò aiutà i pazienti COVID à localizà i primi signali d'alerta

L'ossigenu di u sangue di autosurveglianza in casa pò aiutà i pazienti COVID à localizà i primi signali d'alerta

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-04-12 Origine: Situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Una nova ricerca hà truvatu chì a misurazione i livelli di ossigenu di sangue in casa hè un modu sicuru per e persone cun COVID-19 per vede i segni chì a so salute puderia esse deteriorata.L'oximetri di pulsazioni sò dispunibuli largamente dispunibuli, di prezzu bassu chì brillanu a luce à traversu u dettu di una persona per valutà a so saturazione di l'ossigenu di sangue.L'evidenza hà dimustratu chì una caduta di i livelli di l'ossigenu in sangue hè un indicatore criticu chì a salute di un paziente COVID-19 si deteriora è ponu avè bisognu di un monitoraghju più strettu è di trattamentu urgente.

A ricerca, publicata in Lancet Digital Health, hà esaminatu 13 studii chì implicanu quasi 3,000 participanti in cinque paesi *, a maiò parte di i quali sò stati realizati durante a prima onda pandemica.

I scientisti anu truvatu chì cù a guida medica, l'oximetria di pulso in casa pò agisce cum'è una rete di sicurezza, riducendu l'ingressu innecessariu d'urgenza è di l'uspidale per i pazienti chì ponu stà in casa in modu sicuru, mentre chì vede i primi segni di deterioramentu è cresce l'assistenza in quelli chì ne anu bisognu.Questu aiuterebbe à salvà risorse allungate, è riduce una ulteriore diffusione potenziale di u virus da u cuntattu in i paràmetri di salute.

Tuttavia, i ricercatori notanu una mancanza di ricerca nantu à i pazienti di pelle scura, per quale l'ossimetria pò esse menu precisa chè in i bianchi.

未命名 (1920 × 900, 像素) (1600 × 900, 像素)

Basatu nantu à e so scuperte, i circadori presentanu un inseme di raccomandazioni chjave chì ponu aiutà à standardizà l'usu di l'ossimetria in u monitoraghju di casa COVID-19.

Impurtante, u studiu ricumanda l'usu di un puntu di cutoff definitu in i livelli di l'ossigenu di sangue (92%), chì permettenu à i prufessiunali di a salute per determinà quandu un paziente hà bisognu à andà in l'uspidale per u trattamentu, o s'ellu ponu escludiri a necessità di più cure à u mumentu.

U duttore Ahmed Alboksmaty, Associatu di Ricerca di l'Istitutu di Innovazione in Salute Globale, hà dettu: 'In tutta a pandemia, a preoccupazione trà u publicu hè cambiata da 'Aghju COVID?'à 'Se aghju COVID, aghju bisognu à andà in l'uspidale?' U nostru studiu mostra chì e persone cun COVID-19 ponu guardà in modu sicuru i so livelli di ossigenu di sangue in casa cù l'ossimetria di u pulsu puntu, tandu questu indica chì anu bisognu di circà l'assistenza medica prufessiunale.

'L'oximetria di u polso hè faciule d'autoutilizazione, prezzu accessibile, largamente dispunibule, è cum'è avemu dimustratu, un modu utile per identificà u deterioramentu di a salute in i pazienti COVID-19'.

Certi smartphones è app mobile anu ancu a capacità di misurà i livelli di l'ossigenu di u sangue, chì i circadori identificanu cum'è un strumentu di monitoraghju potenzialmente accessibile.Tuttavia, mentri certi studii anu riportatu una precisione simile à l'oximetri di pulso tradiziunali, i circadori anu cunclusu chì ùn ci hè micca abbastanza evidenza per ricumandà u so usu per u monitoraghju clinicu.

U studiu hà ancu identificatu più lacune in l'evidenza attuale, soprattuttu dati insufficiente per determinà se l'oximetria di pulso pò migliurà a prospettiva di salute per i pazienti.

U duttore Ana Luisa Neves, Ricerca Avanzata di l'Istitutu di Innovazione in Salute Globale, hà dettu: 'A nostra ricerca hà dimustratu cumu l'usu di l'ossimetria di pulso in u monitoraghju remotu di i pazienti puderia aiutà à allevà e tensioni nantu à i sistemi di salute durante a pandemia di COVID-19. , hè vitale per assicurà chì l'attuale mancanza di ricerca in e pupulazioni razziali è etnicamente diverse hè dunque criticu per furnisce un supportu per assicurà chì sta tecnulugia riduce, invece di ravvicinate, l'ineguaglianze di salute esistenti.

Per più infurmazione, visitate www.sejoygroup.com

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com