ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » बच्चा के बोखार के शारीरिक रूप से ठंडा कईसे कईल जाला

बच्चा के बोखार के शारीरिक रूप से कईसे ठंडा कईल जा सकता

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-07-15 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

बोखार से लोग के स्वास्थ्य के बहुत नुकसान होखेला।हालांकि जब हल्का बोखार होखे, चाहे हालत बहुत हल्का होखे लेकिन डॉक्टर से मिले में अस्थायी तौर प असुविधा होखे त ओकरा के कम करे खाती शारीरिक ठंडा के इस्तेमाल कईल जा सकता।

 

लइकन के बोखार के संभावना होला।6 महीना से कम उमर के बच्चा, जब तापमान 38 डिग्री सेल्सियस से जादा होखेला त हमनी के समय रहते चिकित्सा के इलाज करावे के चाही अवुरी डॉक्टर के मार्गदर्शन में दवाई लेवे के चाही, लेकिन पूरा प्रक्रिया में शारीरिक ठंडा कईल जरूरी बा।जब तक बच्चा अभी भी जरत बा, तब तक बच्चा के शारीरिक ठंडा देवे के मत भूलीं, चाहे उ अस्पताल जाए के रास्ता में होखे, अस्पताल में होखे, चाहे अस्पताल से घरे वापसी में होखे।

 

6 महीना से ऊपर के बच्चा खातिर जब तापमान 38.5 डिग्री सेल्सियस से कम होखे त पहिले शारीरिक ठंडा करे के चाही।

हमार Cooling magic weapon बा बच्चा के गरम से नहा दीं।

 

नहाए के ठंडा प्रभाव अपेक्षाकृत तेजी से होखेला, अवुरी महतारी एकरा के आसानी से ऑपरेशन क सकेली।अधिकांश बच्चा के भी इ पसंद आई।नयका महतारी लोग के एह तरीका के अधिका इस्तेमाल करे के सलाह दिहल जाला.

 

नहाए के पानी के तापमान 38~40 डिग्री सेल्सियस प नियंत्रित करे के चाही, जवन कि बच्चा के तापमान के समान होखे चाहे ओकरा से तनिका जादे होखे।अगर पानी बहुत ठंडा होखे भा बहुत गरम होखे त बच्चा के असहजता महसूस होई।ऑपरेशन के तरीका सामान्य नहाए के तरीका निहन होखेला।आप अपना बच्चा के बाल भी धो सकतानी।अगर बच्चा के हालत ठीक नईखे त ओकरा के बस कुछ देर पानी में भिगोवे के चाही, अवुरी ओकरा शरीर प कुछ पानी डालल भी संभव बा।एह शारीरिक ठंडा करे के तरीका के मकसद बा कि बच्चा के पानी के संपर्क में आवे दिहल जाए अवुरी पानी के वाष्पीकरण से बच्चा के ठंडा होखे में मदद कईल जाए।

 

हमरा दुगो बच्चा बाड़े।बोखार के ठंडा करे खाती उनुका खाती गरम स्नान कारगर होखेला।सबसे पहिले हम तापमान नापब, सामान्य तौर प बोखार वाला बच्चा खाती इस्तेमाल खाती माथे के थर्मामीटर जादे व्यावहारिक होखेला।ना संपर्क त ना कवनो प्रतिरोध।

नहाए के बाद फिर से तापमान के नाप ले लीं।अगर बेहतर लउकत बा त ओकरा के पानी पी के आराम कर लीं.आ अगर तापमान अबहियों अधिका बा बाकिर बच्चा के हालत ठीक बा त ओकरा के कुछ पानी पी के गरम तौलिया के इस्तेमाल से बगल, जांघ,हथेली,माला आ गर्दन पोंछीं.प्रयोग कइल जाव क माथे के थर्मामीटर के तापमान लेवे आ रीडिंग रिकार्ड करे खातिर।अगर तापमान हमेशा 38.5°C से कम होखे तब तक उपर के प्रगति दोहराईं जब तक कि बोखार ठंडा ना हो जाव।जब तापमान 38.5 डिग्री सेल्सियस से अधिका होखे त बच्चा के ज्वरनाशक दवाई देवे के चाही, अवुरी एकरा संगे-संगे शारीरिक ठंडा करे के चाही।

23

से सही परिणाम पावे खातिर माथे के थर्मामीटर के तरीका के इस्तेमाल से सही पता लगा सकेनी का डिजिटल माथे के थर्मामीटर सही बा?

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा