ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » उद्योग के खबर बा » का राउर खून में ऑक्सीजन के स्तर सामान्य बा?

का आपके खून में ऑक्सीजन के स्तर सामान्य बा?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2021-11-16 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

आपके खून में ऑक्सीजन के स्तर का देखावेला

ब्लड ऑक्सीजन एह बात के माप हवे कि लाल खून के कोशिका केतना ऑक्सीजन ले जाले।आपके शरीर आपके खून में ऑक्सीजन के मात्रा के बारीकी से नियंत्रित करेला।अपना खून में ऑक्सीजन संतृप्ति के सटीक संतुलन बना के राखल आपके स्वास्थ्य खाती बहुत जरूरी बा।

अधिकतर बच्चा अवुरी बड़ लोग के खून में ऑक्सीजन के स्तर प नजर राखे के जरूरत नईखे।दरअसल, बहुत डॉक्टर एकर जांच तब तक ना करीहे जब तक कि आपके कवनो समस्या के लक्षण ना देखाई दिही, जईसे कि सांस लेवे में तकलीफ चाहे छाती में दर्द।

हालांकि, पुरान स्वास्थ्य स्थिति वाला लोग के बहुत लोग के खून में ऑक्सीजन के स्तर प नजर राखे के जरूरत बा।एह में दमा, दिल के बेमारी, आ पुराना अवरोधक फुफ्फुसीय बेमारी (सीओपीडी) शामिल बा।

एह मामिला में आपके खून में ऑक्सीजन के स्तर के निगरानी से इ पता लगावे में मदद मिल सकता कि इलाज काम करता कि ना, चाहे एकरा के समायोजित करे के चाही कि ना।

 

एक्सएम-101 के बा

आपके खून में ऑक्सीजन के स्तर कईसे नापल जाला

राउर खून में ऑक्सीजन के स्तर के दू गो अलग-अलग जांच से नापल जा सकेला:

धमनी के खून के गैस

धमनी ब्लड गैस (ABG) टेस्ट खून के जांच होला।इ आपके खून में ऑक्सीजन के स्तर के नापेला।एकरा अलावे इ आपके खून में मौजूद अवुरी गैस के स्तर के भी पता लगा सकता, संगही पीएच (एसिड/बेस लेवल) के भी पता लगा सकता।एबीजी बहुते सटीक होला बाकिर आक्रामक होला.

एबीजी के माप करावे खातिर आपके डॉक्टर नस से ना बलुक धमनी से खून निकालिहे।नस के बिपरीत धमनियन में नाड़ी होला जेकरा के महसूस कइल जा सके ला।संगही धमनियन से निकालल खून में ऑक्सीजन दिहल जाला।तोहरा नस में खून नइखे।

कलाई में धमनी के इस्तेमाल एहसे कईल जाला काहेकी एकरा के आपके शरीर के बाकी धमनी के मुक़ाबले आसानी से महसूस कईल जाला।

कलाई एगो संवेदनशील इलाका ह, जवना के चलते उहाँ खून खींचल आपके कोहनी के नजदीक के नस के मुक़ाबले जादे असहज होखेला।धमनियन भी नस से गहिराह होखेला, जवना से बेचैनी बढ़ जाला।

पल्स ऑक्सीमीटर के बा

एगो पल्स ऑक्सीमीटर  (पल्स ऑक्स) एगो गैर-आक्रामक उपकरण ह जवन आपके खून में ऑक्सीजन के मात्रा के अनुमान लगावेला।इ आपके अँगुरी, पैर के अंगूठा चाहे कान के टुकड़ा में केशिका में इन्फ्रारेड लाइट भेज के अयीसन करेला।एकरा बाद ई नापे ला कि गैस सभ से केतना रोशनी परावर्तित होला।

एगो रीडिंग बतावेला कि आपके खून के कतना प्रतिशत संतृप्त बा, जवना के SpO2 लेवल के नाम से जानल जाला।एह परीक्षण में 2 प्रतिशत त्रुटि विंडो बा।मतलब कि रीडिंग आपके वास्तविक खून में ऑक्सीजन के स्तर से 2 प्रतिशत तक जादा चाहे कम हो सकता।

हो सकता कि इ जांच तनिका कम सटीक होखे, लेकिन डॉक्टर खाती एकरा के कईल बहुत आसान बा।एहसे डाक्टर लोग तेजी से पढ़े खातिर एकरा पर भरोसा करेला.

चुकी दाल बैल गैर-आक्रामक होखेला एहसे आप खुद इ जांच क सकतानी।आप अधिकांश स्टोर से पल्स ऑक्स के उपकरण खरीद सकतानी, जवन कि स्वास्थ्य से जुड़ल उत्पाद के लेके चलेला चाहे ऑनलाइन।

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा