ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » का रउवा गर्भवती महिला के सामान्य ब्लड प्रेशर रेंज के बारे में जानत बानी?

का रउवा गर्भवती महिला के सामान्य ब्लड प्रेशर रेंज के बारे में जानतानी?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2023-06-02 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

हमनी के रोजमर्रा के जीवन में हाइपरटेंशन के मरीज चाहे बुजुर्ग के ब्लड प्रेशर के जादे चिंता होखेला।हमनी के गर्भवती महिला के ब्लड प्रेशर के समस्या के एगो खास समूह के रूप में बहुत कम याद आवेला।

 

गर्भवती महिला में ब्लड प्रेशर के सामान्य रेंज

 

सिस्टोलिक ब्लड प्रेशर (उच्च दबाव) खातिर ब्लड प्रेशर रेंज 90-140mmHg (12.0-18.7kPa) आ डायस्टोलिक ब्लड प्रेशर (लो प्रेशर) खातिर 60-90mmHg (8.0-120kpa) के बीच होला।एह रेंज से ऊपर, ई उच्च रक्तचाप भा सीमांत उच्च रक्तचाप हो सके ला आ गर्भावस्था से पैदा होखे वाला उच्च रक्तचाप सिंड्रोम के होखे पर धियान दिहल जाय;एह रेंज से कम हाइपोटेंशन के संकेत हो सकेला, आ पोषण के मजबूत कइल जरूरी बा।

 

सिस्टोलिक ब्लड प्रेशर दिल के धड़कन के समय रीडिंग रिकार्ड करे ला जबकि डायस्टोलिक ब्लड प्रेशर दू गो दिल के धड़कन के बीच 'आराम' के दौरान रिकार्ड कइल रीडिंग हवे, आमतौर पर '/' से अलग कइल जाला, जइसे कि 130/90।

 

गर्भवती महिला के हर गर्भावस्था के जांच में आपन ब्लड प्रेशर लेवे के जरूरत बा।जब ब्लड प्रेशर रीडिंग में असामान्यता देखाई देवे अवुरी लगातार कई बेर असामान्य भईल होखे त ध्यान देवे के चाही।अगर हफ्ता में दु बेर ब्लड प्रेशर 140/90 से अधिका होखे अवुरी सामान्य होखे त डॉक्टर ब्लड प्रेशर माप के नतीजा के आधार प इ तय करीहे कि प्री-एक्लैम्पसिया बा कि ना।

 

इहो बतावल जरूरी बा कि शारीरिक कारण से सभके ब्लड प्रेशर में अंतर हो सकता, एहसे जांच के नतीजा के तुलना दोसरा से करे के जरूरत नईखे।जबले डाक्टर कहत बाड़न कि जांच के रिजल्ट सामान्य बा तबले ई काफी बा.

 

हर बेर जब हमनी के प्रसव से पहिले के जांच होखेला त ब्लड प्रेशर लेवे के काहें जरूरत होखेला?

 

गर्भवती महिला के शारीरिक स्थिति के बारे में डॉक्टर के समझ में आसानी खाती प्रसव से पहिले के जांच के दौरान ब्लड प्रेशर के नापल जाला, जवना से तुरंत पता लगावल जा सकता कि गर्भवती महिला के गेस्टेशनल हाइपरटेंशन सिंड्रोम बा कि हाइपोटेंशन।

 

आम तौर प चार महीना पहिले गर्भवती महतारी के ओर से नापल गईल ब्लड प्रेशर गर्भावस्था से पहिले निहन होखेला अवुरी एकरा के डॉक्टर भविष्य के जांच के तुलना खाती बेसलाइन ब्लड प्रेशर के रूप में इस्तेमाल करीहे।अगर एह समय नापल गइल ब्लड प्रेशर सामान्य सीमा में ना होखे त संभव बा कि गर्भावस्था से पहिले ही हाइपरटेंशन भा हाइपोटेंशन होखे।

 

एकरा बाद गर्भवती महतारी हर बेर प्रसव पूर्व जांच करावे के समय आपन ब्लड प्रेशर के जांच करीहे, चाहे उ सामान्य सीमा में होखे चाहे ना।एक बेर ब्लड प्रेशर बेसिक ब्लड प्रेशर से 20mm Hg से अधिका हो गइल त एकरा के गर्भावस्था के उच्च रक्तचाप के रूप में निर्धारित कइल जाई।

 

अगर गर्भवती महतारी के एक सप्ताह के भीतर लगातार दु बेर ब्लड प्रेशर के रीडिंग 140/90 होखे, अवुरी पहिले के नापजोख के नतीजा सामान्य देखाई देवे त इ समस्या के भी संकेत देवेला अवुरी समय प निदान अवुरी इलाज के जरूरत होखेला।

 

अगर गर्भवती महतारी के सिरदर्द, छाती में जकड़न भा शारीरिक कमजोरी के अनुभव होखे त प्रसव से पहिले के जांच के इंतजार करे के बजाय नजदीकी अस्पताल में जाके ब्लड प्रेशर नापे के सबसे निमन होई।

 

हमनी के अगिला लेख में हमनी के बात करब जा कि अगर गर्भवती महिला के ब्लड प्रेशर अस्थिर होखे त का करे के चाही?गर्भवती महिला में उच्च रक्तचाप के का करे के बा?

प्रग्नेंसी महिला के बा

 

जॉयटेक के ह नया विकसित ब्लड प्रेशर मॉनिटर के डिजाइन उच्च लागत प्रभावी के साथ बनावल गइल बा।आप आर्म शेक इंडिकेटर, कफ लूज इंडिकेटर अवुरी इहाँ तक कि ट्रिपल माप के संगे अवुरी सटीक माप लेब।हमन क ब्लड टेंसिओमीटर रउरा खातिर बेहतर होम केयर पार्टनर होई।

 

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा