ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » शरद ऋतु के शुरुआत में आपन शारीरिक स्वास्थ्य के समायोजित कईसे कईल जाला?

शरद ऋतु के शुरुआत में आपन शारीरिक स्वास्थ्य के समायोजित कईसे कईल जाला?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2023-08-08 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

शरद ऋतु के शुरुआत के आगमन के साथ हमनी के आधिकारिक तौर पर शरद ऋतु में प्रवेश कर चुकल बानी जा।ई मौसम खाली फसल के मौसम ना होला, बलुक शारीरिक रूप से ठीक होखे के भी बढ़िया समय होला।त, शरद ऋतु के मौसम के शुरुआत में शारीरिक स्वास्थ्य के कइसे बना के राखल जाव?आईं सभे मिल के खोजल जाव.

 

सबसे पहिले हमनी के शरद ऋतु के शुरुआत के विशेषता के समझे के जरूरत बा।शरद ऋतु के सुरुआत शरद ऋतु के सुरुआत होला, जब मौसम गरम से ठंडा हो जाला आ मनुष्य के शरीर के चयापचय में भी एकरे अनुरूप बदलाव होला।एहसे हमनी के एह बदलाव के मुताबिक अपना जीवनशैली के आदत के समायोजित करे के जरूरत बा।

 

दूसरा बात कि हमनी के शरीर के तापमान के बनावे राखे प ध्यान देवे के चाही।हालांकि शरद ऋतु के शुरुआत के बाद मौसम ठंडा होखे लागेला, लेकिन सबेरे अवुरी सांझ के बीच तापमान में बहुत अंतर होखेला।हमनी के सबेरे-सांझ के कपड़ा जोड़ला प ध्यान देवे के चाही ताकि ठंडा ना लागे।एकरा संगे-संगे हमनी के शरीर के तापमान के नाप के अपना शारीरिक स्थिति के भी निगरानी क सकतानी शरीर के तापमान के थर्मामीटर के इस्तेमाल होला .अगर शरीर के तापमान में कवनो असामान्यता होखे त समय प डॉक्टर के सलाह लेवे के चाही।

 

एकरा अलावे हमनी के ब्लड प्रेशर प ध्यान देवे के जरूरत बा।शरद ऋतु के शुरुआत के बाद मौसम में बदलाव के चलते ब्लड प्रेशर में भी उतार-चढ़ाव हो सकता।हमनी के अपना ब्लड प्रेशर के स्थिति के समझे खाती रोज अपना ब्लड प्रेशर के निगरानी क सकतानी।अगर ब्लड प्रेशर बहुत जादा बा भा बहुत कम बा त हमनी के समय प डॉक्टर के भी सलाह लेवे के चाही।एगो घर के ब्लड प्रेशर मीटर  आपके ब्लड प्रेशर के स्थिति के बेहतर तरीका से निगरानी करे में मदद क सकता।

 

एकरा अलावे शरद ऋतु के शुरुआत में हमनी के आहार में समायोजन प भी ध्यान देवे के जरूरत बा।शरद ऋतु कटाई के मौसम होला, जहाँ कई किसिम के फल आ सब्जी होला।हमनी के अपना शरीर के पोषक तत्व के पूरक बना सकेनी जा अवुरी उचित आहार के माध्यम से अपना शरीर के प्रतिरोधक क्षमता बढ़ा सकतानी।

 

कुल मिलाके शरद ऋतु के शुरुआत बदलत मौसम होखेला, अवुरी हमनी के निमन स्वास्थ्य बनावे खाती अपना शारीरिक जरूरत के मुताबिक अपना जीवनशैली के आदत के समायोजित करे के जरूरत बा।आईं सभे मिलजुल के सुन्दर शरद के स्वागत कइल जाव!

 

शुरुआती शरद ऋतु हमेशा कोमल होला, दिन में गर्मी छोड़ के सूर्यास्त के बाद शरद ऋतु के हवा ले आवेला।

 

शरद ऋतु के सुरुआत में मौसम धूप वाला होला, एह से सुख के संग्रह कइल सलाह दिहल जाला।सुख सब रोग के समाप्त करे वाला होला।आशा बा कि रउरा सभे खुश होखब!

 डीबीपी-6185-फीचर-2 के बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा