ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » पंप करत घरी स्तन के दूध के अधिका उत्पादन कईसे कईल जाला

पंप करत घरी माई के दूध के अधिका उत्पादन कईसे कईल जाला

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-07-29 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

हम दुगो बच्चा के महतारी हई अवुरी दुनो के लगभग एक साल तक स्तन के दूध से दूध पियावल गईल।

 

चार साल पहिले हम एगो नौसिखिया महतारी बन गईनी।हमरा स्तनपान करावे के बारे में कम जानकारी रहे एहसे हमार निप्पल बहुत दर्द करत रहे, फेर स्तन के दूध के स्टॉक हो गईल जवना से मास्टिटिस हो गईल।डाक्टर हमरा पति से कहले कि ब्रेस्ट पंप से कवनो एहसान हो सकेला।

 

के चूसे के ताकत के बारे में हमरा कम जानकारी बा ब्रेस्ट पंप के बारे में बतावल गइल बा .बिना कवनो गरम संपीड़न आ मालिश के चूसनी,निपल्स में फफोला होखे में कवनो संदेह नइखे।पहिला महीना के दुख के दौर ह।

 

हर महतारी के लगे एतना माई के दूध होखेला कि उ अपना बच्चा के दूध पिया सके।माई के दूध के मात्रा के बड़ स्तन अवुरी छोट स्तन से कवनो संबंध नईखे।दू गो बच्चा के दूध पियावे के दौरान पंप करत घरी कईसे जादा स्तन के दूध पैदा कईल जा सकता, एकर सारांश मिलल।

 

  1. बढ़िया मूड आ बढ़िया आराम राखीं

मम्मी के मूड खराब बा भा थक गईल बाड़ी, जवना से शरीर के हार्मोन के विकार हो जाई, जवना से स्तन के दूध के स्राव प असर पड़ी, जवना से स्तन के दूध के स्राव में कमी आ सकता, अवुरी दूध के वापसी तक हो सकता।जब महतारी आराम के स्थिति में होखेली त अनब्स्ट्रक्टेड क्यूई अवुरी खून स्तन के दूध बढ़ावे में मदद करी।

 

  1. एगो उपयुक्त चुनीं इलेक्ट्रिक ब्रेस्ट पंप के बा

एह उन्नत दौर में एतना तरह के ब्रेस्ट पंप बा।एहमें कवनो संदेह नइखे कि इलेक्ट्रिक ब्रेस्ट पंप मैनुअल ब्रेस्ट पंप से अधिका श्रम के बचत करेला जवन कि पंप करत घरी महतारी के बढ़िया हालत खातिर मददगार होला.एगो सहायक ब्रेस्ट पंप में मालिश के कामकाज होई जवन कि स्तन के दूध के बहाव के बढ़ावा दिही अवुरी आपके स्तन नलिका के खुला राखी।

 

  1. चूसे भा पंप करे से पहिले कुछ पानी भा सूप पी लीं

शरीर में तरल पदार्थ में से एगो के रूप में, स्तन के दूध के सेवन करत समय फिर से भर जाए के चाही।जेतना जादा तरल पदार्थ के आपूर्ति करीं, ओतने जादा दूध पैदा करीं।हमार प्रोलैक्टिन मालिश करे वाला हमरा से चूसे से पहिले आ बाद में कुछ गरम पानी पीये के कहले जवन कि लिक्विड सप्लाई करे में बढ़िया काम करेला.

 

  1. नियमित रूप से चूसत रहेला

जेतना चूसब ओतने चूसब।डॉक्टर कहले कि जदी आपके स्तन के दूध जादा चाही त अपना बच्चा के जादा दूध पिए दीं।हालांकि, छोट बच्चा के नींद के समय चूसे के समय से जादे होखेला।हो सकेला कि चूसत घरी नींद आ जाव.तब, बीस्ट पंप तब आपके दूध चूसे में मदद क सकता।स्तन खाली कईला के बाद महतारी के शरीर में बच्चा के बढ़े के जरूरत के पूरा करे खाती जादा दूध पैदा करे के प्रेरणा मिली।

 

दूध पियावल एगो दर्दनाक आ सुखद प्रक्रिया ह।स्तनपान करावे के दौरान महतारी के सबसे निमन साथी ब्रेस्ट पंप होखेला।

इलेक्ट्रिक ब्रेस्ट पंप के बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा