ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » दैनिक समाचार अउर स्वस्थ टिप्स » हल्का बर्फ के दिन, का रउआ घर के देखभाल के निगरानी खातिर घर के चिकित्सा उपकरण तैयार कईले बानी?

हल्का बर्फ के दिन, का रउवा घर के देखभाल के निगरानी खातिर घर के चिकित्सा उपकरण तैयार कईले बानी?

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-11-22 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

हल्का बर्फ के मतलब होला कि ठंडा आ ठंडा होखी आ हल्का बर्फ के दिन के बाद अक्सर बरखा भा बर्फबारी होखी।

 

त लाइट स्नो के बाद हमनी के स्वास्थ्य कईसे राखे के चाही?का मौसम में बदलाव से हमनी के ब्लड प्रेशर प असर पड़ी?

 

पहिला बात कि फ्लू के सबसे जादा संभावना जाड़ा के शुरुआत में होखेला, हमनी के मौसम के पूर्वानुमान के संकेत के मुताबिक कपड़ा बदलत रहे के चाही।कोविड अवधि में बोखार होखल परेशानी हो जाई।रउरा सभे के रख सकेनी घर में तरह तरह के डिजिटल थर्मामीटर से आपके तापमान के निगरानी कईल जा सकता अवुरी आप पारंपरिक चीनी चिकित्सा प भी भरोसा क सकतानी।

 

तब, हमनी के ब्लड प्रेशर कवनो मौसम से जादे होई।हमनी के खून के नली भी 'गर्मी के संगे विस्तार होई अवुरी ठंडा के संगे सिकुड़ जाई', एहसे जाड़ा में ब्लड प्रेशर बढ़ावल आसान बा।ई मुख्य रूप से निम्नलिखित दू गो पहलु सभ में झलकत बा:

 

एक ओर शरीर के सतह प खून के नली सिकुड़ के छोट हो जाला।जब खून खून के नली में बहल चाहत होई त ओकरा प्रतिरोध के शिकार हो जाई।एह समय दिल के आपन ताकत बढ़ावे के पड़ेला ताकि खून ठीक से गुजर सके।जइसे-जइसे दबाव बढ़ी, ब्लड प्रेशर भी बढ़ी।

 

दूसर ओर खून में एड्रेनालाईन के एकाग्रता बढ़ला से दिल के धड़कन तेज होई, कार्डियक आउटपुट बढ़ी अवुरी ब्लड प्रेशर बढ़ जाई।एह बात के सबूत बा कि हर बेर तापमान में 1 डिग्री सेल्सियस के कमी आवे पर सिस्टोलिक ब्लड प्रेशर में लगभग 1.3 मिमी एचजी आ डायस्टोलिक ब्लड प्रेशर लगभग 0.6 मिमी एचजी बढ़ जाला।

 

एहसे उच्च रक्तचाप के मरीज खातिर कवनो समय ब्लड प्रेशर प ध्यान देवे के जरूरत बा।एक बेर ऊंचाई के संकेत मिलला के बाद, जईसे कि 180/110mmHg से जादा, त उनुका चिकित्सकीय देखभाल करे प ध्यान देवे के चाही।

 

180/110mmHg उच्च रक्तचाप के मरीज खातिर बहुत खतरनाक 'संकेत' ह।अगर एह मान से अधिका हो जाव त एकर मतलब होला कि शरीर में केशिका नेटवर्क पर असहनीय बोझ के सामना करे के पड़ी जवना के नुकसान कबो भी हो सकेला आ खून खून के नली के बाहरी हिस्सा में घुस जाई जवना से ब्रेन एडिमा जइसन गंभीर स्थिति पैदा हो जाई आ इहाँ तक कि सेरेब्रल हेमरेज भी हो जाला।

 

एहसे सलाह दिहल जाला कि उच्च रक्तचाप से पीड़ित परिवार के क... घर में ब्लड प्रेशर मॉनिटर के इस्तेमाल क  के कबो भी ब्लड प्रेशर में बदलाव के निरीक्षण कईल जा सकता।

 

Joytech healthcare , 20 साल के अनुभव अवुरी 2000 सदस्य के बड़ पैमाना प एगो निर्माता के रूप में, आपके स्वस्थ जीवन खाती गुणवत्तापूर्ण उत्पाद के आपूर्ति करी।

हल्का बर्फ के बा

 

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझोउ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-15058100500 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा