Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di ogni ghjornu è cunsiglii sani » Perchè l'esercitu pò riduce a pressione di sangue ?

Perchè l'esercitu pò riduce a pressione di sangue?

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2023-07-07 Origine: U situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Perchè l'esercitu pò riduce a pressione di sangue?

 

U mecanismu di l'ipotensione indotta da l'esercitu implica parechji fatturi, cum'è fatturi neuroumorali, struttura vascular è reattività, pesu di corpu, è a resistenza di insuline ridutta.Specificamenti riflette in i seguenti aspetti:

 

1. Eserciziu pò migliurà a funzione di nervi autonomi, riduce a tensione di u sistema nervu simpaticu, riduce a liberazione di catecholamine, o riduce a sensibilità di u corpu umanu à catecolamine.

 

2. L'eserciziu pò aumentà a sensibilità di u receptore di l'insuline, aumentà u nivellu di 'colesterulu bonu' - Lipoprotein d'alta densità, riduce u nivellu di 'colesterol cattivu' - lipoproteini di bassa densità, è riduce u gradu di Aterosclerosi.

 

3. L'esercitu pò eserciteghja i musculi in tuttu u corpu, prumove l'engrossimentu di a fibra musculare, aumenta u diametru di i vini sanguini, rinfurzà l'elasticità di u muru di u tubu, apre a circulazione collaterale in l'organi cum'è u core è u cervellu, aumenta u flussu di sangue, è facilità a riduzzione di a pressione di sangue.

 

4. L'esercitu pò aumentà a cuncentrazione di certi sustanzi chimichi benifichi in u corpu, cum'è Endorphins, serotonin, etc., riduce u nivellu di renin plasma, Aldosterone è altri sustanzi chì anu un effettu pressor, è riduce a pressione di sangue.

 

  1. Nervosità o eccitazione emotiva hè una causa maiò di l'ipertensione, è l'esercitu pò stabilizzà l'emozioni, alleviate a tensione, l'ansietà è l'excitazione, chì hè benefica per a stabilità di a pressione di sangue.

 

Quale eserciziu pò calà a pressione di sangue?

 

Micca tutti i sporti anu u putere di riduce a pressione di sangue.Solu l'esercizii aerobichi cum'è a caminata, u jogging, u ciclismu, a natazione, u ballu suciale à ritmu lento, è a ginnastica ponu piglià sta pesante rispunsabilità.I seguenti sò particularmente valenu

 

Raccomandazione:

 

1. Camminate.L'eserciziu di diminuzione di a pressione sanguigna più simplice è più faciule, ma à u cuntrariu di a caminata regulare, esige un ritmu ligeramente più veloce.

 

2. Jog.Più eserciziu cà camminendu, adattatu per i pazienti miti.Puderà ottene una freccia cardiaca massima di 120-130 battiti per minutu.L'aderenza à longu andà pò abbassà constantemente a pressione di sangue, stabilizzà u pulsu, rinfurzà a funzione digestiva è allevia i sintomi.Jogging deve esse lentu è u tempu deve aumentà da menu;Hè cunsigliatu à piglià 15-30 minuti ogni volta.

 

3. Andà in bicicletta.Un eserciziu di resistenza chì pò migliurà a funzione cardiovascular.Quandu si eserciteghja, hè impurtante di mantene a postura curretta, aghjustà l'altezza di u manicu è u sediu di a bicicletta, pusà i vostri pedi in modu adattatu, è mette nantu à a pedana cù ancu forza.30-60 minuti per sessione hè cunsigliatu, cù una velocità moderata.

 

4. Tai Chi.Certi studii anu dimustratu chì a pressione sanguigna media di e persone di 50 à 89 anni chì anu praticatu Taijiquan per un bellu pezzu hè 134/80 Millimetru di mercuriu, chì hè significativamente più bassu di quellu di e persone di a stessa età chì ùn anu micca praticatu Taijiquan (154). / 82 Millimetru di mercuriu).

 

5. Yoga hà ancu a bellezza di 'fà a listessa cosa', soprattuttu adattatu per i pazienti femini cù ipertensione.

 

  1. Movimentu horizontale.I scientisti anu dimustratu attraversu esperimenti chì a pressione di u sangue di e persone muderni pò esse ligata à a vita diritta.Dui terzi di a vita di una persona hè in un statu verticale, mentre chì in e grande cità, più di trè quarti di e persone sò in un statu verticale.L'attività di sdraiata hè in diminuzione di ghjornu per ghjornu, è cù u tempu, face chì u sistema cardiovascular si sovraccarica è affetta a regulazione di a pressione sanguigna, diventendu una di e cause di l'aumentu di a pressione sanguigna.Per quessa, l'eserciziu horizontale frequente pò cuntrullà in modu efficace a pressione di sangue, cum'è a natazione, u crawling, a ginnastica supina, è a manu asciugà u pianu.

 

Esercizii inappropriati:

 

L'eserciziu anaerobicu, cum'è sport di forza, corsa veloce, etc., cum'è piegate troppu duru, o cambiamenti eccessivi in ​​a pusizione di u corpu, è ancu attività di mantene a respirazione forzata, portanu à un aumentu rapidu è sustanziale di a pressione sanguigna, chì hè propensu à accidenti è ùn pò micca esse fattu.Inoltre, a natazione invernale, u ballu yangko è altre attività deve esse evitata quant'è pussibule.

 

I pazienti ipertensivi ùn deve micca piglià un bagnu caldu immediatamenti dopu l'eserciziu, altrimenti l'acqua calda pò causà vasodilatazione di i musculi è di a pelle, pruvucannu una grande quantità di sangue da l'organi internu per flussu in i musculi è a pelle, purtendu à l'ischemia di u core è di u core.L'approcciu currettu hè di piglià una pausa prima è poi sceglie un metudu di bagnu d'acqua calda, chì deve esse curtu è cumpletu in 5-10 minuti.

 

Parechji cunsiglii per l'eserciziu di i pazienti ipertesi:

 

Prima, u modu più efficau per trattà l'ipertensione hè per via di a medicazione, mentre chì l'altri terapii sò solu mezi ausiliari, cum'è a terapia d'eserciziu.Di sicuru, dopu à un periudu di eserciziu raghjone, a dosa di medicazione originale pò esse aghjustata in basa di cambiamenti recenti in a pressione di sangue sottu a guida di un duttore.Evite di fermà a cieca i medicazione, altrimenti l'ipertensione vi ucciderà è vi mette in periculu.

 

Siconda, a terapia di l'esercitu ùn hè micca adattatu per tutti.Hè adattatu solu per i malati cù i valori di l'altezza Normale, l'ipertensione di u stadiu I è II, è certi pazienti cù ipertensione stabile III.Almenu inestable stadiu III di ipertensione cù grandi fluttuazioni in a pressione sanguigna, i malati di ipertensione severa cù cumplicazioni gravi (cum'è aritmia severa, tachycardia, vasospasm cerebrale, insufficienza cardiaca, angina pectoris inestabile, insufficienza renale), è pazienti cun pressione sanguigna eccessiva durante l'esercitu. , cum'è quelli sopra à 220/110 Millimeter di mercuriu, ùn deve micca fà eserciziu, soprattuttu restu.

 

Una volta, prima di eserciziu, duvete cunsultà un duttore è sceglite l'articuli di eserciziu adattati sottu a so guida.Pudete mustrà u vostru duttore i vostri dati bp cutidianu da u vostru macchine di pressione sanguigna prufessiunale  per riferimentu.Ùn imitate micca cecamente l'altri.Avete da sapè chì l'individui anu differenzi individuali, è ciò chì vi cunvene hè u megliu.

 

A costu efficace tensiometru bp  serà a vostra scelta megliu.

DBP-6191-A8

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com