ई-मेल पर भेजल जा सकेला: marketing@sejoy.com के बा
Please Choose Your Language
मेडिकल डिवाइस के अग्रणी निर्माता के बा
घर » ब्लॉग के बारे में बतावल गइल बा » उद्योग के खबर बा » हाई ब्लड प्रेशर के संकेत, लक्षण आ कारण

हाई ब्लड प्रेशर के संकेत, लक्षण आ कारण

देखल गइल: 0     लेखक: साइट संपादक प्रकाशन के समय: 2022-03-25 उत्पत्ति: साईट

पूछताछ करीं

फेसबुक शेयरिंग के बटन बा
ट्विटर शेयरिंग के बटन बा
लाइन साझा करे के बटन बा
वेचैट साझा करे के बटन बा
लिंकडिन साझा करे के बटन बा
पिनट्रेस साझा करे के बटन बा
व्हाट्सएप शेयरिंग के बटन बा
शेयर ई साझा करे के बटन बा

हाई ब्लड प्रेशर, जेकरा के हाइपरटेंशन भी कहल जाला, एगो आम बेमारी ह जवन तब होखेला जब आपके धमनियन में दबाव जवन होखे के चाही ओकरा से जादे होखेला।

के संकेत आ लक्षण के बारे में बतावल गइल बा हाई ब्लड प्रेशर
हाई ब्लड प्रेशर के अधिकांश लोग में एकर कवनो लक्षण चाहे लक्षण ना होखेला।एही से ए स्थिति के 'साइलेंट किलर' के नाम दिहल गईल बा।दुर्लभ
मामला में, अवुरी जदी ब्लड प्रेशर खतरनाक स्तर प पहुंच जाला त आदमी के सिरदर्द चाहे सामान्य से जादे नाक से खून बह सकता, एएचए के मुताबिक।

जॉयटेक ब्लड प्रेशर मॉनिटर (2) के बा।

उच्च रक्तचाप के कारण आ जोखिम वाला कारक

बड़ उमिर के उमिर के

उमिर बढ़ला पर हाई ब्लड प्रेशर के खतरा बढ़ जाला;जेतना बड़ होई, ओतने जादा हाई ब्लड प्रेशर होखे के संभावना बा।एएचए के मुताबिक, समय के संगे खून के नली के लोच धीरे-धीरे खतम हो जाला, जवना से हाई ब्लड प्रेशर में योगदान हो सकता।
नेशनल हार्ट, लंग, एंड ब्लड इंस्टीट्यूट के रिपोर्ट के मुताबिक, हाल के साल में बच्चा अवुरी किशोर समेत युवा लोग में भी प्रीहाइपरटेंशन अवुरी हाई ब्लड प्रेशर के खतरा बढ़ल बा, संभवतः ए आबादी में मोटापा बढ़ला के चलते।

दौड़

सेंटर फॉर डिजीज कंट्रोल एंड प्रिवेंशन (CDC) के अनुसार, हाई ब्लड प्रेशर गोरा, एशियाई भा हिस्पैनिक अमेरिकी वयस्क लोग के तुलना में ब्लैक अमेरिकी वयस्क लोग में ढेर पावल जाला।

लिंग

एएचए के मुताबिक, महिला के मुक़ाबले पुरुष में हाई ब्लड प्रेशर के निदान के संभावना जादे बा, जवन कि 64 साल के उमर तक होखेला।हालांकि ओ उमर के बाद महिला में हाई ब्लड प्रेशर होखे के संभावना जादा होखेला।

पारिवारिक इतिहास के बारे में बतावल गइल बा

एएचए के रिपोर्ट के मुताबिक, परिवार में हाई ब्लड प्रेशर के इतिहास होखला से आपके खतरा बढ़ जाला, काहेंकी इ स्थिति परिवार में चले के प्रवृत्ति होखेला।

ओवरवेट होखे के चलते

जेतना जादा वजन होई, ओतने जादा खून के जरूरत होई, जवना से आपके ऊतक में ऑक्सीजन अवुरी पोषक तत्व के आपूर्ति होखे।मेयो क्लिनिक के मुताबिक, जब आपके खून के नली के माध्यम से खून पंप होखे के मात्रा बढ़ जाला त आपके धमनी के दीवार प दबाव भी बढ़ जाला।

शारीरिक गतिविधि के कमी के कारण

मेयो क्लिनिक के मुताबिक, जवन लोग सक्रिय ना होखेले, ओ लोग में शारीरिक रूप से सक्रिय लोग के मुक़ाबले दिल के धड़कन जादा होखेला अवुरी ब्लड प्रेशर जादा होखेला।व्यायाम ना कईला से भी जादा वजन के खतरा बढ़ जाला।

तंबाकू के इस्तेमाल कइल जाला

जब आप तंबाकू धूम्रपान करेनी चाहे चबावेनी त आपके ब्लड प्रेशर अस्थायी तौर प बढ़ जाला, जवना के कुछ हद तक निकोटीन के असर से होखेला।एतने ना, मेयो क्लिनिक के मुताबिक, तंबाकू में मौजूद रसायन आपके धमनी के दीवार के आस्तर के नुकसान पहुंचा सकता, जवना के चलते आपके धमनी संकुचित हो सकता, जवना से आपके ब्लड प्रेशर बढ़ सकता।सेकेंड हैंड धूम्रपान के संपर्क में रहला से आपके ब्लड प्रेशर भी बढ़ सकता।

शराब के सेवन के बारे में बतावल गईल

समय के संगे शराब के जादा सेवन से दिल के नुकसान हो सकता अवुरी दिल के फेल हो सकता, स्ट्रोक अवुरी दिल के लय अनियमित हो सकता।अगर रउरा शराब पीये के फैसला करीं त संयम से पीये के चाहीं.एएचए के सलाह बा कि पुरुष खाती रोज दु बेर से जादे शराब ना खाए के चाही चाहे महिला खाती एक बेर से जादे पेय ना खाए के चाही।एक पेय 12 औंस (औंस) बियर, 4 औंस शराब, 1.5 औंस 80-प्रूफ स्प्रिट, या 1 औंस 100-प्रूफ स्प्रिट के बराबर होला।

तनाव

एएचए के मुताबिक, तीव्र तनाव में रहला से ब्लड प्रेशर में अस्थायी तौर प बढ़ोतरी हो सकता।एतने ना, जदी आप जादा खाए, तंबाकू के सेवन चाहे शराब पी के तनाव से निपटे के कोशिश करतानी त इ सभ हाई ब्लड प्रेशर में योगदान दे सकता।

गर्भावस्था के समय

गर्भवती होखला के चलते ब्लड प्रेशर बढ़ सकता।सीडीसी के मुताबिक, 20 से 44 साल के उमर के महिला में हर 12 से 17 गर्भावस्था में से 1 गर्भावस्था में हाई ब्लड प्रेशर होखेला।

摄图网_501160872_医生为病人测量血压(非企业商用)(1)

अधिक जानकारी खातिर हमनी के देखल जाव: www.sejoygroup.com पर दिहल गइल बा

स्वस्थ जीवन खातिर हमनी से संपर्क करीं

संबंधित खबर बा

सामग्री खाली बा!

संबंधित उत्पाद के बारे में बतावल गइल बा

सामग्री खाली बा!

 सं.365, वुझौ रोड, झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100,चीन के बा

 सं.502, शुंडा रोड के ह।झेजियांग प्रांत, हांग्जो, 311100 चीन के बा
 
 के बा  marketing@sejoy.com के बा

व्हाट्सएप्प यूएस के बा

यूरोप बाजार : माइक ताओ के ह 
+86-13968233888 के बा
एशिया अउर अफ्रीका बाजार: एरिक यू 
+86-15958158875
उत्तरी अमेरिका बाजार: रेबेका पु के बा 
+86-15968179947
दक्षिण अमेरिका अउर ऑस्ट्रेलिया बाजार: फ्रेडी फैन 
+86-18758131106 के बा
 
कॉपीराइट © 2023 जॉयटेक हेल्थकेयर के बा।सब अधिकार सुरक्षित बा।   साइट के नक्शा  |टेक्नोलॉजी के द्वारा कइल गइल बा लीडोंग डॉट कॉम पर दिहल गइल बा