Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di l'industria » A cafeina pò causà un aumentu brevi ma drammaticu di a vostra pressione di sangue

A cafeina pò causà un aumentu cortu ma drammaticu di a vostra pressione di sangue

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-04-28 Origine: Situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

U caffè pò offre una certa prutezzione contru:

 

• A malatia di Parkinson.

• Type 2 diabetes.

 

• A malatia di u fegatu, cumpresu u cancer di u fegatu.

 

• Attaccu di cori è ictus.

 

L'adultu mediu in i Stati Uniti beie circa duie tazzi di cafè da 8 once per ghjornu, chì ponu cuntene circa 280 milligrammi di cafeina.Per a maiò parte di l'adulti ghjovani è sani, a cafeina ùn pare micca affettà notevolmente i livelli di zuccaru in sangue.In media, avè finu à 400 milligrammi di cafeina per ghjornu pare esse sicuru.Tuttavia, a cafeina influenza ogni persona in modu diversu.

 

Per qualchissia chì hà digià a diabetes, l'effetti di a cafeina nantu à l'azzione di l'insuline pò esse assuciatu cù livelli di zuccaru in sangue più altu o più bassu.Per certi persone cun diabete, circa 200 milligrammi di cafeina - l'equivalente di una à duie tazzi di 8-ounce di caffè neru infusu - pò causà stu effettu.

 未命名的设计 (55)

Sì avete diabete o avete a lotta per cuntrullà i vostri livelli di zuccaru in sangue, limità a quantità di cafeina in a vostra dieta pò esse benefica.

 

U stessu hè veru per l'effettu di a cafeina nantu à a pressione di sangue.A risposta di a pressione di sangue à a cafeina difiere da persona à persona.A cafeina pò causà un aumentu cortu ma drammaticu in u vostru pressione sanguigna , ancu s'ellu ùn avete micca pressione sanguigna alta.Ùn hè micca chjaru ciò chì causa stu piccu in a pressione di sangue.

 

Certi circadori credi chì a cafeina puderia bluccà una hormona chì aiuta à mantene e vostre arterie allargate.L'altri pensanu chì a cafeina face chì e vostre glànduli suprarrenali liberi più adrenalina, chì face chì a vostra pressione di sangue aumenta.

 

Certi pirsuni chì beie regularmente bevande caffeinate anu una pressione sanguigna media di ogni ghjornu più altu ch'è quelli chì ùn ne beie nimu.L'altri chì beie regularmente bevande cun cafeina sviluppanu una tolleranza à a cafeina.In u risultatu, a cafeina ùn hà micca un effettu longu nantu à a so pressione di sangue.

 

Sì avete a pressione di u sangue, dumandate à u vostru prufessore di a salute s'ellu duvete limità o piantà di beie bevande caffeinate.

 未命名 (900 × 900, 像素) (2)

A Food and Drug Administration dice chì 400 milligrammi di cafeina à ghjornu sò in generale sicuru per a maiò parte di a ghjente.In ogni casu, sè vo site preoccupatu di l'effettu di a cafeina nantu à a pressione di u sangue, pruvate à limità a quantità di cafeina chì beie à 200 milligrammi à ghjornu - circa a listessa quantità chì hè generalmente in una à duie tazzi di 8 once di caffè neru.

 

Tenite in mente chì a quantità di cafeina in caffè, bevande energetiche è altre bevande varieghja da a marca è u metudu di preparazione.

 

Inoltre, sè vo avete a pressione di u sangue, evite a cafeina immediatamente prima di l'attività chì naturalmente aumentanu a pressione di u sangue, cum'è l'esercitu o u travagliu fisicu duru.Questu hè particularmente impurtante s'è vo site fora è esercitassi.

 

Per vede se a cafeina puderia elevà a pressione di sangue, verificate u vostru pressione sanguigna prima di beie una tazza di cafè o altre bevande caffeinate è poi di novu 30 à 120 minuti dopu.Se a vostra pressione di sangue aumenta da circa 5 à 10 punti, pudete esse sensibile à a capacità di a cafeina per aumentà a pressione di sangue.

 

Tenite in mente chì u cuntenutu di cafeina attuale di una tazza di caffè o tè pò varià assai.Fattori cum'è u tempu di trasfurmazioni è di fermentazione affettanu u livellu di cafeina.Hè megliu per verificà a vostra bevanda - sia caffè o altra bevanda - per avè un sensu di quantu cafeina hà.

 

U megliu modu per riduce a cafeina hè di fà cusì gradualmente annantu à parechji ghjorni à una settimana per evità i mal di testa di ritirata.Ma verificate duie volte qualsiasi medicazione chì pudete piglià, cum'è certi medicazione friddi sò fatti cù a cafeina.Questu hè particularmente cumuni in i medicazione di u mal di testa.

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com