I prudutti

6 Risoluzioni di l'annu novu utili per a vostra salute di u corpu

I novi ceppi di virus COVID-19 spazzanu u globu.E persone cun malatie cardiovascular è cerebrovascular sò facili da esse attaccati da u virus COVID-19.I sperti dicenu chì COVID-19 coexisterà cun noi per un bellu pezzu, allora i boni abitudini di ogni ghjornu aiutanu assai per a nostra salute di u corpu.

 

  1. Pigliate un ascensore.Mentre vi lavate i denti, alzate una gamba.Conti à 60. Repetite cù l'altra gamba.Stu picculu eserciziu ùn solu migliurà u vostru equilibriu, indispensabile per prevenzione di caduta in età, ma assicura ancu di spazzola per i dui minuti chì u vostru dentista ricumanda.

 

  1. Pigliate u pesciu.Mettite u pesciu à u menu almenu duie volte à settimana."Sapemu chì e persone chì manghjanu parechje porzioni di pisci ogni settimana vivenu più longu è anu menu malatie cardiache cà e persone chì ùn manghjanu micca", dice Andersen.U salmone, a trota di u lavu, u tunnu è u flounder facenu un bonu equilibriu trà l'alti acidi grassi omega-3 è i bassi livelli di mercuriu.In ogni casu, sè site incinta, limite i pesci è i molluschi à 12 unces in totale à settimana.Evite u squalu, u pesciu spada, u sgombro reale è u tilefish, chì cuntenenu alti livelli di mercuriu.

 

  1. Lasciate i chips.Ogni settimana, scaccià un alimentu trasfurmatu - cookies, crackers, o patatine fritte, è rimpiazzà cù una mela, pepite rossu, o altre fruttu o verdura."Manghjendu una varietà culurita di frutti è ligumi calarà a pressione di u sangue è aiuta per perdiri pesu", dice Holly S. Andersen, MD, cardiologu è prufissore assuciatu di medicina in New York-Presbyterian Hospital / Weill Cornell Medical College.Questi cibi ricchi di antioxidanti aiuteranu ancu u vostru corpu à cumbatte a malatia, dice.

 

  1. Cinch un inch.Semu tutti ossessionati da u pesu, ma a bona salute hè menu di ciò chì pesa chè di quanti centimetri pudete strintà a cintura.U grassu chì si trova intornu à u vostru mediu hè u tipu più periculosu.I sperti dicenu chì una taglia di cintura di 34,5 inch o menu hè u mira per e donne, ma piglià solu un inch o dui pò riduce u risicu per a diabetes, a malatia di u cori è altri prublemi di salute.Per tagliate a vostra cintura, manghjate menu zuccheru è aumentate a vostra attività fisica.

 

  1. Avanzate.L'esperti in salute dicenu chì 10 000 passi à ghjornu - circa cinque chilometri - hè u numeru magicu per tagliate u grassu è prevene a diabetes mellitus 2.

Ùn avete micca u tempu di marchjà cusì luntanu?Aghjunghjendu solu 2 000 passi à ghjornu pò fà una grande diferenza.Una volta chì avete culpitu 2,000, aghjunghje altri 2,000 - è cuntinueghja à camminà.Purtate un pedometru mentre andemu da u parcheghju à l'uffiziu.Fate una caminata dopu a colazione è a cena.

 

  1. Dispositivi medichi di a casa.COVID-19 ci hà aiutatu à esse un duttore per i nostri.Termometri digitali, infrarougetermometri, monitor di pressione sanguignaèpulsossimetrideve esse guardatu in casa per u nostru propiu monitoraghju per a nostra cundizione fisica basica.

 

 DMT-4726-16

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti populari di u fornitore