Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di l'industria » Curriri a pressione sanguigna bassa ?

A corsa bassa pressione sanguigna?

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-05-13 Origine: U situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Giulia Guerrini, farmacista principale per a farmacia digitale Medino, dice: 'Avè una pressione sanguigna più bassa hè cusì impurtante perchè pò riduce u risicu di malatie cardiache è ictus. A pressione sanguigna più bassa riduce ancu u risicu di l'ipertensione, una cundizione in quale u sangue hè. furzatu, per un longu periodu di tempu, contr'à i mura di l'arteria, causendu prublemi di salute à longu andà, cum'è a malatia di u cori.'

' Qualchese tipu di eserciziu cardiovascular, cum'è a corsa, a caminata, a bicicletta, a natazione o ancu à saltà, aiuterà à riduce u vostru a prissioni sanguigna aumentendu i livelli di l'ossigenu in u sangue è riducendu a rigidità di i vini sanguini, permettendu à u sangue di scorri facilmente in u corpu ', dice Guerrini.

Un studiu di u 2020 da u College Americanu di Cardiologia hà truvatu chì a corsa di una maratona (per i primi tempi) hà fattu arterie 'più ghjovani' è diminuite a pressione di sangue.

Guerrini dice: 'Ogni tipu d'attività fisica regulare farà u vostru core più forte, è questu significa chì u cori pò pompà più sangue cù menu sforzu. In u risultatu, a forza nantu à e vostre arterie diminuite, diminuendu a pressione di u sangue'.

Ma duvete impegnà à un prugramma di furmazione regulare per cullà i frutti.

'Per mantene a vostra pressione sanguigna sana, avete bisognu di mantene l'eserciziu regularmente. Ci vole circa unu à trè mesi per l'eserciziu regulare per avè un impattu nantu à a vostra pressione sanguigna, è i benefici duranu solu finu à chì cuntinueghja à esercite. ', dice Guerrini.

 mantene l'eserciziu regularmente

CHE ALTRI EFFETTI POSSIBILI ESERCIZI SULLA PRESSIONE SANGUINA?

 

Mentre a corsa regulare è l'altru eserciziu cardiovascular pò aiutà à riduce a pressione di sangue, mentre chì fate l'esercitu, puderia fà aumentà i livelli di pressione di sangue.

'Ùn fate micca panicu', dice Guerrini.'A vostra pressione sanguigna aumenterà durante l'eserciziu è spinghje u flussu di sangue riccu d'ossigenu in u vostru corpu per via di a crescita di a dumanda di sangue da i musculi.

'Per risponde à sta dumanda, u vostru core hà da travaglià più duru, pumping sangue più veloce intornu à u corpu è per quessa spinghje un voluminu più grande di sangue in u spaziu di i vini sanguini. A causa di l'arterie ùn sò micca capaci di espansione assai per accoglie. stu sangue suverchiu, a prissioni sanguigna temporaneamente risurrezzione.

 

Chì hè u megliu modu per aduprà l'eserciziu BASSA PRESSIONE SANGUINA?

Ci hè manere di utilizà l'eserciziu per abbassà a pressione di sangue, ma prima duvete ottene l'autorizazione medica prima di inizià ogni novu prugramma di furmazione.

'Se fate un esercitu per calà a vostra pressione sanguigna, a prima cosa chì duvete fà hè di parlà à u vostru duttore per sapè quale hè a vostra pressione sanguigna attualmente è chì livelli di eserciziu seranu efficaci è sicuru per voi', dice Guerrini. .

'Per esempiu, e persone chì anu digià pressione sanguigna bassa (sottu 90/60 mm Hg) o pressione sanguigna alta (180/100 mmHg) ùn deve micca eserciziu senza parlà à u so duttore prima. Tuttavia, se a vostra pressione sanguigna hè in quellu intervallu, pruvate. participà à un eserciziu moderatu per circa 30 minuti à ghjornu per fà u vostru corpu in muvimentu.

'Se vi preoccupate di a vostra pressione sanguigna, parlate à u vostru GP o farmacista quant'è pussibule per ch'elli ponu cunsiglià nantu à i migliori, è i più sicuri, i passi da piglià'.

 

Per più infurmazione, visitate www.sejoygroup.com

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com