Please Choose Your Language
i principali produttori di dispositivi medici
A casa » Blogs » Notizie di ogni ghjornu è cunsiglii sani » 24 ore in i malati cù ipertensione

24 ore in i malati cù ipertensione

Viste: 0     Autore: Editore di u situ Tempu di publicazione: 2022-06-24 Origine: U situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
sparte stu buttone di spartera

Sì sfurtunatamenti soffrenu di pressione alta, ùn vi preoccupate micca.Sempre chì pudemu organizà scientificamente 24 ore à ghjornu è fate attenzione à l'assistenza sanitaria, e malatie leve pò esse guarite senza trattamentu.Ancu l'ipertensione severa migliurà l'effettu di u trattamentu di droga.

Alzate pianu pianu : quandu si svegliate à a mane, ùn vi alzate micca in fretta.Sdraiate nantu à a spalle in u lettu è move i vostri membri è a testa è u collu per restaurà a tensione propria di i musculi di i membri è i musculi lisci vasculari, in modu di adattà à u cambiamentu di a pusizione di u corpu quandu si alza è evite i vertigini.Allora pusate pianu pianu, move i vostri membri superiori uni pochi di volte, è poi esce da u lettu, perchè a vostra pressione sanguigna ùn flutturà assai.

Lavà cù acqua calda : l'acqua surriscaldata è fresca stimulerà i receptori di a pelle, pruvucarà a rilassazione è a cuntrazione di i vini sanguini circundanti, è poi affettanu a pressione di sangue.Hè più adattatu per lavà a faccia è gargare cù acqua calda à 30-35 ℃.

Misura a vostra prissioni sanguigna : aduprà u vostru Monitor di pressione sanguigna in casa per monitorizà a pressione sanguigna è arregistrà e dati nantu à u vostru telefunu in modu chì pudete amparà è paragunà e vostre dati di pressione sanguigna ogni ghjornu. 

Megliu cuncepimentu Megliu cura

Rink una tazza d'acqua : dopu à risciacquare, beie una tazza d'acqua bollita, chì ùn pò micca solu lavà u trattu gastrointestinali, ma ancu dilute u sangue, riduce a viscosità di u sangue, liscia a circulazione di sangue, prumove u metabolismu è riduce a pressione di sangue.

I Eserciziu adattatu di a matina:  Pacienti cù ipertensione ùn deve micca eserciziu strenuous.A corsa è l'alpinismo ùn sò micca cunsigliatu.Anu solu piglià una caminata, fà gimnastica suave è ghjucà taijiquan, chì ponu rinfurzà a capacità vasomotora, alleviate a tensione di l'arterie chjuche è medie in u corpu è aiutanu à riduce a pressione di sangue.

◆ Defecazione di u pacienza:  ùn defecate impaziente o mantene a respirazione, perchè pò causà hemorrhage cerebral.Per pusà, questu pò durà, squatting propensu à a fatigue.Se tenete stinimentu abituale, avete da manghjà più verdura, frutti è cellulosa.Pudete aduprà qualchi droga laxative per superà a difficultà di a defecazione.

una Colazione ligera:  tazza di latte o di soia, dui ova o dui pezzi di pani, o mezzu pane steamed, piatti ligeri.Ùn siate micca troppu pienu, nè ricusate di manghjà.

Pigliate una siesta à meziornu:  u pranzu deve esse riccu, cù carne è ligumi, ma ùn deve esse grassu, è ùn hè micca troppu pienu.Dopu à manghjà, pigliate una siesta (da mezz'ora à una ora).Quandu dorme incondizionatamente, pudete pusà nantu à u divano è chjude l'ochji o pusate tranquillamente, chì hè favurèvule à riduce a pressione di sangue.

D internu deve esse menu:  avete manghjatu boni alimentu digerible per cena.In più di l'alimentu seccu, duvete preparà una zuppa.Ùn àbbia paura di beie acqua o manghjà porridge per via di l'urina eccessiva di notte.Un flussu d'acqua insufficiente pò addensà u sangue di notte è prumove a trombosi.

Divertimentu:  ùn fighjate micca a TV per più di 1-2 ore prima di andà in lettu.U sediu deve esse còmode è micca troppu stancu;U ghjocu à scacchi, poker è mahjong deve esse limitatu in u tempu.In particulare, duvemu cuntrullà e nostre emozioni.Ùn duvemu micca esse troppu seriu è eccitati.Ricurdate micca di ghjucà.L'intrattenimentu cattivu aumenterà a pressione sanguigna invece.Ricurdatevi di ùn perde u vostru temperamentu à vuluntà è mantene in un bonu umore.

pigliate Bagnu safe:  un bagnu almenu una volta à settimana, ma fate una attenzione particulari à a sicurità, soprattuttu in u bagnu grande, per prevene a caduta, ùn surriscalda micca l'acqua, è ùn fate micca troppu longu.

◆ Lavà i pedi prima di andà in lettu:  andate à u lettu à tempu, lavate i vostri pedi cù acqua calda prima di andà in lettu, è poi massaggiate i vostri pedi è i membri inferjuri per prumove a circulazione di sangue.Siate tranquillamente cù l'ochji chjusi prima di andà à dorme.In questu modu, pudete ricurdà l'attività di u ghjornu sanu è scopre i disadvantages preghjudiziu à a vostra salute per u ghjornu dopu.Misura a vostra pressione sanguigna di novu è arregistrate i dati.Andate à dorme naturalmente, è pruvate micca di utilizà pastiglie per dorme.

Joytech I monitor di pressione sanguigna Bluetooth ponu esse aduprati inseme cù a nostra APP per a salute.Pudete registrà e dati di a pressione di sangue, a temperatura di u corpu, l'ossigenu di sangue, i prudutti ECG è POCT per l'utilizatori in una manera completa.

U serviziu di scaricamentu di l'APP

Cuntattateci per una vita più sana

Notizie Related

u cuntenutu hè viotu!

I prudutti cunnessi

u cuntenutu hè viotu!

 NO.365, Wuzhou Road, Zhejiang Province, Hangzhou, 311100, China

 No.502, Shunda Road.Pruvincia di Zhejiang, Hangzhou, 311100 Cina
 

LINK RAPIDE

PRODOTTI

WHATSAPP NOI

Mercatu Europeu: Mike Tao 
+86-15058100500
Mercatu Asia è Africa: Eric Yu 
+86-15958158875
Mercatu di l'America di u Nordu: Rebecca Pu 
+86-15968179947
Mercatu Sudamerica è Australia: Freddy Fan 
+86-18758131106
 
Copyright © 2023 Joytech Healthcare.Tutti i diritti riservati.   Sitemap  |Tecnulugia da leadong.com